Goldmaster tablet Goldmaster tablet

Announcement

Collapse
No announcement yet.

BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

Collapse
Konu Kapali.
X
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar

  • BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

    Goldmaster Elektronik  Goldmaster tablet 
    Selam arkadaşlar BRIGHT marka receiver ların BÜTÜN MODELLERİ için NAGRA2 şifreli yayınları izleyebileceğiniz fix yazılımlar çıktı yazılımları aşağıdan alabilirsiniz.


    eyecrazy eyecrazy HERKEZE İYİ SEYİRLEReyecrazy eyecrazy
    gülenadam gülenadam İŞTE HAZIR YAZILIMgülenadam gülenadam
    Son düzenleme ozkandonmez; 26-09-2005, 21:15.

  • #2
    Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

    Tebrikler adamım...:D

    Yorum


    • #3
      Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

      haydı hayırlı olun..ıyı ıs cıkarmıssın ustad..

      Yorum


      • #4
        Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

        yaaa bu GreenSAT ile birgün bozuşacağız ama ne zaman : )

        Yorum


        • #5
          Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

          Originally posted by ybalcik
          yaaa bu GreenSAT ile birgün bozuşacağız ama ne zaman : )

          llove Hayırdır üstad yine ne oldu ne yaptım killove

          Yorum


          • #6
            Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

            tebrıkler abı hoppa

            Yorum


            • #7
              Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

              işte sorun burada, hiçbir şey yapmadın : )

              Yorum


              • #8
                Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                helal olsun valla

                Yorum


                • #9
                  Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                  teşekkürler

                  Yorum


                  • #10
                    Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                    ustat astra 19 derecedeki yazilim yokmu nagravizyon

                    Yorum


                    • #11
                      Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                      Tebrikler hocam başarılarınızın devamını dilerim.

                      Yorum


                      • #12
                        Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                        Originally posted by caglar nuh
                        ustat astra 19 derecedeki yazilim yokmu nagravizyon
                        Selam arkadaşım şuan için 19 derece doğu astra uydusunda nagravision şifreli çok az kanal kaldı onlarda son V302 yazılımları ile açılıyor zaten önceden açılan nagravision şifreli kanallar ise şuan için bu şifreleme sistemini bırakmış durumdalar

                        SAYGILAR

                        Yorum


                        • #13
                          Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                          Verdiğiniz 4400 modeli program açılmıyor.

                          Yorum


                          • #14
                            Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                            Originally posted by Muzo1953
                            Verdiğiniz 4400 modeli program açılmıyor.
                            Selam arkadaşım ne gibi bir hata veriyor şuana kadar 5 kişi indirmiş dosyayı problem senin bilgisayarında olmasın başka hiç kimseden şikayet gelmedi.

                            Yorum


                            • #15
                              Konu: BRIGHT D+ NAGRA 2 YAZILIMLARI

                              gerçekten takdir edilecek bir çalışma.

                              teşekkürler BRIGHT, teşekkürler GreenSAT.

                              diğer cihazlara da yakın zamanda bekliyoruz.

                              Yorum

                              Working...
                              X