Announcement

Collapse
No announcement yet.

OLURMU OLMAZMI?

Collapse
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar

  • OLURMU OLMAZMI?

    Dream 500'e rs232 den usb çevirici taksak bunada harici bellek kullansak hdd, ipod vb.. olabilme ihtimali nedir?

  • #2
    Konu: OLURMU OLMAZMI?

    Arkadaşlar elimdeki ipod u gösterdim mount ayarlarıyla


    daha sonra aklıma takıldı neden olmasın diye olabilme ihtimali varsa bi çevirici alacam..

    Yorum


    • #3
      Konu: OLURMU OLMAZMI?

      Originally posted by muratzen View Post
      Arkadaşlar elimdeki ipod u gösterdim mount ayarlarıyla


      daha sonra aklıma takıldı neden olmasın diye olabilme ihtimali varsa bi çevirici alacam..
      Bence mükemmel olur bu konuda benimde denemelerim vardı bir ara her zaman derim düşün yeter dreamde sınır yok

      Yorum


      • #4
        Konu: OLURMU OLMAZMI?

        deneyin arkadaşlar deneyin
        deneyen öğrenir
        sayenizde bizlerde öğreniriz

        Tecrübe kazanmış olursunuz

        Yorum


        • #5
          Konu: OLURMU OLMAZMI?

          Mesela usb flash memory'yi tanıtsak filmleride oradan izlesek olmaz mı yani?
          Ama nasıl ayar yapacağız ki? Fikri olanlar yazarsa iyi olur...

          Yorum


          • #6
            Konu: OLURMU OLMAZMI?

            Fark etmez hepsini gösterirsin burda mevzu bahis olan pc siz yapabilme rs232 den usb hızı alabilirmiyiz önemli olan o

            Yorum


            • #7
              Konu: OLURMU OLMAZMI?

              çok süper olur :D keşke çözülse ben daha yeniyim dream konusunda bişeyler bilsen uğraşırdım yavaş yavaş öğreniyoruz bakalım araştırmaya devam...

              Yorum


              • #8
                Konu: OLURMU OLMAZMI?

                Olmaz. RS232 üzerinden paylaşımda bile verim alınamamışken, eş zamanlı yoğun veri transferinde, kağnı bile daha hızlı kalır.

                Yorum


                • #9
                  Konu: OLURMU OLMAZMI?

                  slm meb internetinden dreamboxa nasıl bağlanabilrim gemini server a bağlanıyo ama kanalları açmıyor ayrıbi internet hattı almak istemiyorum yardımcı olabilecek varsa sevinirim ?????

                  Yorum

                  İşlem Yapılıyor
                  X