Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

Collapse
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar

  • Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

    Goldmaster Elektronik  Goldmaster tablet 
    Aşağıdaki lnikimizde bulunan radyomuzda neler duymak ve dinlemek istersiniz..Lütfen fikirlerinizi belirtiniz.

    OZMENA RADYO

    .
    Üyelere Özel Konuları Görebilmek İçin Lütfen ÜYE GİRİŞİ Yapınız



    HAYDI IPTV YAPALIM

    TBS 6991 Dual Tuner Dual CI Tv kartı linux sürücü yükleme

    LÜTFEN OKUYUN



  • #2
    Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

    sayın özkan hocam eger mümkünse arasırada yabancı müzikde olursa çok güzel olur

    Yorum


    • #3
      Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

      karadeniz şarkıları ve yurtseven kardeşler.....

      Yorum


      • #4
        Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....
        Arkadaslar Yabancı Müzik Tarzıyla Yayınımız Vardır Yapancı Müzik Bayılırım Diyenler Radyomuza Bekleriz..


        OZMENA FM DİNLEMEK İCİN TIKLA!!!!http://yayin1.selcuklu.net:9898/listen.pls

        Yorum


        • #5
          Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

          Arkadaşların dikkatini buraya çekmek için bi şey yapmak lazım.Katılım artarsa daha verimli olur.Yabancı slow müzik,bilhassa geceleri.Gün içinde belli saatlerde şifreler vererek,ve bu şifreleri ilk söyleyene hediyeler vererek dinleyici oluşturmak.Bu hediyeleri de reklam anonsu karşılığı firmalardan sağlamak.Bu hediye kimi zaman Mc Donalds'tan menü bile olabilir.Forumumuzda sevilen kişilerin konuk olduğu programlar olabilir.Mesela ben Sayın ybalçık konuk olusa nefes almadan dinlerim. : )
          Aklımıza değişik,yeni ve uygulanabilir fikirler geldikçe buraya yazalım derim.Sevgiler...

          Yorum


          • #6
            Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

            Originally posted by YAŞASIN
            Arkadaşların dikkatini buraya çekmek için bi şey yapmak lazım.Katılım artarsa daha verimli olur.Yabancı slow müzik,bilhassa geceleri.Gün içinde belli saatlerde şifreler vererek,ve bu şifreleri ilk söyleyene hediyeler vererek dinleyici oluşturmak.Bu hediyeleri de reklam anonsu karşılığı firmalardan sağlamak.Bu hediye kimi zaman Mc Donalds'tan menü bile olabilir.Forumumuzda sevilen kişilerin konuk olduğu programlar olabilir.Mesela ben Sayın ybalçık konuk olusa nefes almadan dinlerim. : )
            Aklımıza değişik,yeni ve uygulanabilir fikirler geldikçe buraya yazalım derim.Sevgiler...


            usta güzel fikir lakin bu kadar tefarruatla kim uğraşacak o var.
            bu OZMENA RADYO nun amacı ; insanlar internette dolasırken canı sıkılmasın ozmena radyo onlara bır alternatif olsun dedıklerın ıyı ama ya forumla uğrasmak zorunda kalırız yada radyo ile anlıyacağın bu işi biraz zor..

            Yorum


            • #7
              Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

              Hay Allah haklısın.Hediyeler konusunda operasyona başlamıştım valla : )
              Yine de düşünmeğe değer bence.Şartlar biraz zorlanarak,biraz kafa patlatarak bir çare,bir usul bulunur belki ha.?

              Yorum


              • #8
                Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                valla dediğin konuda son acıklamayı admın yapar
                ben anlamaz

                Yorum


                • #9
                  Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                  bende bir mp3 şarkıları var ki sormayın. bütün yeni çıkan şarkılar. onları koyarsan çok super olur.

                  Yorum


                  • #10
                    Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                    birde hocam bazen karadeniz şarkıları da çalsın. isterseniz ben karadeniz müziği yollarım.

                    Yorum


                    • #11
                      Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                      Kemençe yani karadeniz müziklerine belirli aralıklarla yayınlanırsa sevinirim tşkler....

                      Yorum


                      • #12
                        Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                        Originally posted by mental
                        valla dediğin konuda son acıklamayı admın yapar
                        ben anlamaz

                        Tamam,zaten ben de durumu sadecetartışıyorum.Beyin jimnastiği hesabı.Olur ya da olmaz.Ayrı mesele.Ben anlar : )
                        Son düzenleme YAÞASIN; 18-02-2005, 15:18.

                        Yorum


                        • #13
                          Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                          sevgili özkan hocam
                          radyoyu bir türlü açamadım verdiğiniz linke clikliyorum wınamp açlıyor lınk connectıng selçuklu yayın yazıyor ama ses yok. ses istiyorum?? nasıl olacak bu iş... kızma ama..

                          Yorum


                          • #14
                            Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                            evet yaaa, bende açamıyorum bi ara bir dosya vardı yükleyin diye ama o da yüklenmiyordu, daha radyoyu dinlemek kısmet olmadı... yayın saati olsa belki denememiz daha rahat olacak....

                            Yorum


                            • #15
                              Konu: Radyomuzda neler dinlemek istersiniz....

                              Klasik müziğin en sevilen eserleride olsa iyi olur ayrıca foruma yazdığımız problemlerin benzerlerini kısaca telefonla da sorup hem soruyu soranın hemde dinleyicilerin benzer sorunlarınada cevap alınmış olur ki bu da yayında bu işlerden anlayan birinin olmasını gerektirir.Ben tüm çevreme hem Özmena Formu hemde radyosunu hernekadar daha açılmadıysada anlatıp elimden geldiğince yaygınlaşmasını sağlıyorum.Radyoda özellikle dinleyici isteklerine yer verilirse ki bu da geniş bir müzik alt yapısı gerektirir bence çok tutulan bir radyo olur ben şahsen net'e girer girmez ilk açtığım yer Özmena birde yanında radyosu olursa kaymaklı kadayıf olur,özlemle bekliyoruz.İyi çalışmalar...

                              Yorum

                              İşlem Yapılıyor
                              X