Announcement

Kapat
No announcement yet.

SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

Kapat
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar

  • SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

    Selam Arkadaşlar;

    Windows 7 32bit Beta kullanıyorum. SS2 4.4.0 driverlarını kurdum. DVBDream tek bi sorun haricinde normal olarak çalışıyor.

    Resimde de görüldüğü gibi; DVBDream pencere şeklindeyken resim kalitesinde bi sorun yok, ama tam ekran yapınca görüntüde karelenme oluyor. Bu da görüntü kalitesini düşürüyor.

    Codecler ile ilgili bi sorun olduğunu düşünüyorum. fakat resimde gördüğünüz codecler haricinde diğer codeclerle DVBDream çalışmıyor. ffdshow codecleri ile çalışıyor ama yine de karelenme oluyor.

    WindowsXP kullanırken böyle bir sorun yoktu. Acaba bu sorunu bilen, dikkatini çeken bi arkadaş var mı?help1


  • #2
    Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

    Ekran kartınıza ince ayar yapmanızı tavsiye ederim.Ati kullanıyorsanız ati codec i seçerseniz daha iyi olur....

    Yorum


    • #3
      Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

      Nvidia ya da Ati avivo kodeği kullanmanızı öneririm.

      Benim sistemimde Video Renderer kısmı, "Video Mixing Renderer 9" yerine "video mixing renderer"a ayarlı. Audio Renderer kısmını da "default direct sound device" olarak ayarlanırsa pip'te daha performanslı çalışıyor.

      Yorum


      • #4
        Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

        aynı sorun bende de var nasıl ulaşabilirim bu codec'e

        Yorum


        • #5
          Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

          lütfen yardım hiçbir videoyu istediğim şekilde izleyemiyorum.

          Yorum


          • #6
            Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

            Ben de halen çözemedim bu sorunu

            Yorum


            • #7
              Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

              hala çözülemedi bu sorun galiba

              Yorum


              • #8
                Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                arkadaşlar bu sorun direct x 9 renderlerinin uyumsuzluğundan kaynaklanıyo windows 7 ve vistada kaliteli bir görüntü elde etmek için enhanced video renderer yani vista ve windows 7 de varsayılan olarak gelen renderer i kullanabilen bi yazılım kullanmanız gerekiyor. dvb dream de yakın zamana kadar evr(enhanced video renderer) kullanamıyorduk ama programın geliştiricisi rel dvb dream 1.5 in beta versiyonunu yayınladı şu anda evr rahatlıkla kulanılabiliyor. EVR ile cam gibi görüntüler elde edebilirsiniz.Ayrıca bildiğim kadarı ile evr yi performanslı olarak kullanabilmek için Hardware acceleration (donanım hızlandırma)destekleyen ekran kartlarına ihtiyaç var. Zaten şu birkaç senede çıkan kartların çogunluğu donanım hızlandırma özelliği ile geliyor.dvb dreamın yeni çıkan beta versiyonunu indirip kurarsanız sorununuz ortadan kalkacaktır.Ancak yeni sürümün küçük bugları olduğunu söylemekte fayda var ama yakında stabil sürümü çıkacaktır.

                Ayrıca eğer tv kartı kullanıp en kaliteli görüntüyü nasıl alırım diye merak ediyorsanız öncelikle xp işletim sistemini kaldırıp windows 7 kurun.Gerçektende windows 7 de EVR çok iyi bi iş görüyo. Xp işletim sistemi ile kıyaslanmayacak kadar kaliteli bir görüntü elde etmek için windows 7 diyorum.Codec olarak cyberlink power dvd 8- ya da 9 öneririm.

                Son düzenleme quale; 10-09-2009, 16:31. Reason: yeni bilgi

                Yorum


                • #9
                  Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                  sevgili guale cyberlink pdvd8 kullanıyorsun bende 6 sı var eger mumkunse 8 olanını verebılırmısın rıca etsem.

                  Yorum


                  • #10
                    Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                    arkadaşlar benim onboard ekran kartımda win 7 de böyle problem yaşamıyordum.ati hd4350 taktıktan sonra aynı sorunu bende yaşamaya başladım.beta sürüm bende hata veriyor.başka çözümü var mı bunun?

                    Yorum


                    • #11
                      Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                      dvb oynatıcıdan video render deiştirin

                      Yorum


                      • #12
                        Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                        arkadaşlar bende dün sistemime kurdum windows 7'yi fakat aynı sorunları yaşayınca video rendererleri denedim sonuç olarak görüntüdeki kırılmaları EVR'le çözdüm sizde video renderer bölümünü EVR yaparsanız büyük bir ihtimalle sorun çözülecektir osd görüntüleri kullanım anında farklılıklar gösterebilir özellikle kanal bilgi barı. bu söylediğim dvb viewer için geçerli dvb dream kullanan arkadaşlarımda şuan beta sürümü olan 1.5'ikullanırlarsa bu sürümde EVR desteği var ve sorunları çözülecektir herkese kolay gelsin
                        Son düzenleme ozgur_1982_; 27-10-2009, 23:06.

                        Yorum


                        • #13
                          Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                          dostlar hangi dvb olursa olsun kodek registerli olmadıkca sorun oluşuyor demo kodekler sağlıklı çalışmıyor

                          Yorum


                          • #14
                            Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                            Originally posted by hayhay35 View Post
                            sevgili guale cyberlink pdvd8 kullanıyorsun bende 6 sı var eger mumkunse 8 olanını verebılırmısın rıca etsem.

                            Özel mesajla gönderdim arkadaşım gelen kutuna bak.Kolay gelsin.

                            Yorum


                            • #15
                              Konu: SS2 DVB Dream Windows 7 Codec sorunu (görüntü kare kare)

                              Originally posted by quale View Post
                              Özel mesajla gönderdim arkadaşım gelen kutuna bak.Kolay gelsin.
                              Özel mesajdan değil de açık alanda verelim ki lazım olan arkadaşlar da indirsin

                              Cyberlink MPEG2 Video Decoder
                              PowerDVD 9.0.1719a 09.07.2009
                              MPEG 2 Video Decoder v8.4.0.330
                              PowerDVD 8.0.3017 08.07.2009
                              MPEG 2 Video Decoder v8.4.0.615
                              PowerDVD 7.3.5215a 23.04.2009
                              MPEG 2 Video Decoder v8.4.0.330


                              Yorum

                              İşlem Yapılıyor
                              X