dm 500üme sitede verilen free serverleri yüklemek istiyorum. bunu elle mi yağpıcam pcden mi atmalıuyım. pcden atacaksam hangi proramı kullanıp hangi ayarları yapmam lazım. acemiolduğum için bulamadım konu açtım. ustalar hoş görür umarım. yardımlarınız için çok tskkrler...
server yükleme
Kapat
X
-
Konu: server yükleme
http://www.ozmena.com/nasil-yaparim/...im-144812.html
FlashFXP programıyla yapılıyor . Buradan nasıl kullanılıyor bakabilirsiniz . İçinde programda mevcuttur .
http://www.ozmena.com/haberler-bilgi...ir-162823.html
Buradanda işlemler nasıl yapılır bakabilirsiniz .Son düzenleme delphin; 20-04-2008, 16:28. -
Konu: server yükleme
http://www.ozmena.com/nasil-yaparim/...ir-234714.html
sen ve diğer merak eden arkadaslar ıcın kendım hazırladım
bu saatte hazırladım
Yorum

Yorum