Login or Sign Up
Logging in...
Remember me
Log in
VEYA
Sign Up
Forgot password or user name?
Log in with
Yalnızca başlıklarda ara
Search in DECKTRON - CREA only
Arama
Gelismis Arama
Forum
Bloglar
Makale
Gruplar
Galleries
Yeni Konular
Günün Mesajlari
Kimler Online
Okundu Olarak İşaretle
Üye Listesi
Cihaz Servis Kodları
Cihaz Servis / Reset Kodları
Takvim
Home
Forum
UYDU CİHAZLARI ve SİSTEMLERİ DESTEK
Dijital Uydu Cihazları
KLASİK
DECKTRON - CREA
SESSİZLİK
Forumu ilk ziyaretiniz ise, yukarıda bulunan
FAQ
linkine tıklayın. Mesaj göndermeden önce
KAYIT
olmanız gerekebilir. Mesaj göndermeye başlamak için, aşağıdaki seçimden ziyaret etmek istediğiniz forumu seçin.
SESSİZLİK
Kapat
X
Kapat
Mesaj
Son Aktiviteler
Fotoğraflar
Sayfa
of
1
Filtre
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Son Hafta
Son Ay
Gösterim
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Resimler
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Yanlızca Etkinlikler
Filtered by:
Clear All
yeni mesajlar
Önceki
template
İleri
bywebx
Junior Member
Katılım:
17-09-2007
Mesaj:
17
Share
Post
#1
SESSİZLİK
28-05-2008, 11:16
Bu Forma Kimse uğramazmı oldu bu sessizlik nedir? Kimse nin söyleyecek bir şeyi yokmu?
ATAMERT72
Junior Member
Katılım:
29-10-2005
Mesaj:
209
Share
Post
#2
28-05-2008, 11:29
Konu: SESSİZLİK
arkadaş konuşması gereken firma yetkilileri konuşmuyor. millet konuşup ne yapsın. boşa kürek çekmekten bıktık.crashs
Yorum
Gönder
Vazgeç
kobra5
Junior Member
Katılım:
06-09-2007
Mesaj:
7
Share
Post
#3
01-06-2008, 15:14
Konu: SESSİZLİK
millette konuşacak nefesmi kaldı nefesimizi kestiler millet ekonomi ile ugraşmakta......
Yorum
Gönder
Vazgeç
Önceki
template
İleri
İşlem Yapılıyor
OK
OK
Vazgeç
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Yorum