Merhaba, uyduyu açtığımda led ekranda - - - - çıkıyor ve kanal düzenleme vs. fonksiyonlar için şifre istiyor. Kanal aramaya giriyorum sinyal yok !
http://www.ozmena.com/decktron-crea/...ti-261913.html
buradan korax'a çevirmiştim en son. acaba bundan daha güncel yazılım var mıdır ? veya servise mi göndermek lazım? servise göndermeden önce orjinal yazılımını yüklemek gerekir mi ?
http://www.ozmena.com/decktron-crea/...ti-261913.html
buradan korax'a çevirmiştim en son. acaba bundan daha güncel yazılım var mıdır ? veya servise mi göndermek lazım? servise göndermeden önce orjinal yazılımını yüklemek gerekir mi ?