Kayıt yaparken hata

Kapat
X
 
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar
  • winner111
    Junior Member
    • 01-02-2011
    • 10

    #1

    Kayıt yaparken hata

    Bugün dreamboxımı aldım.Çok kaliteli.Ama kayıt yapmak isterken su olustu.



    nasıl giderebilirim
  • dereli67
    Junior Member
    • 19-02-2004
    • 107

    #2
    Konu: Kayıt yaparken hata

    http://www.ozmena.com/dm-500-s-plus/...te-493647.html


    Cihazına hangi İP adresini Verdiniz ??
    Programa hangi İP adresını yazdınız ?

    Modem, Router vs cihaza mı, bilgisayara cross kablo ile mi bağladınız ?

    Daha detaylı bilgi verebilirsen, daha net şekilde yardımcı olmaya calısırız.
    Son düzenleme dereli67; 06-02-2011, 20:03.

    Yorum

    İşlem Yapılıyor